Gimnastyka na korytarzu między fotelami w samolocie? Przecież można skorzystać z siłowni lub przeprowadzić pełny trening fitness w komfortowych warunkach nawet na wysokości 12 kilometrów! Z dumą informujemy, że Reebok Fitness jest partnerem rewolucyjnego projektu przewoźnika lotniczego Airbus, który całkowicie zmieni sposób w jaki latamy samolotami.

Prototyp modułu fitness zaprezentowany na lotnisku w San Jose w Kalifornii 24 kwietnia 2017

Projekt zakłada stworzenie modułowych kabin na dalekich trasach, dzięki którym linie lotnicze będą mogły w godzinę dowolnie przemodelować samolot i wstawić do niego pożądane moduły kabinowe, takie jak np.: bar, restaurację samoobsługową, sypialnie, plac zabaw dla dzieci, SPA czy podniebną SIŁOWNIĘ m.in. ze sprzętem i akcesoriami marki Reebok Fitness!

Prototyp modułu fitness zaprezentowany na lotnisku w San Jose w Kalifornii 24 kwietnia 2017

Według Airbusa, w szerokokadłubowym samolocie mogłoby się zmieścić nawet 10 do 14 przesuwnych modułów kabinowych.

Modułowa koncepcja jest w fazie projektów i testów. Koncepcja ma dużą szansę na realizację a jej twórcy i projektanci pracują obecnie nad prototypami różnych modułów.

Siłownia lub sala fitness w samolocie? Brzmi wspaniale!

Zapraszamy do obejrzenia najnowszego filmu promującego serię mat do jogi marki Reebok Fitness. W naszej ofercie znalazło się wiele mat przeznaczonych dla amatorów jak i wymagających joginów.

 

Przedstawiamy nowy znak marki Reebok - Reebok Delta - składa się z trzech odrębnych części, które reprezentują zmiany zachodzące w osobie rozpoczynającej aktywny tryb życia, podejmującej nowe wyzwania oraz przekraczającej swoje granice i limity. Zmiany te są przede wszystkim fizyczne, ale również mentalne i społeczne, co odpowiada trzem ramionom znaku Delta.

 

Można ją zobaczyć w kącie siłowni, często omijana szerokim łukiem  i niedoceniana – piłka gimnastyczna. Nie każdy wie, jak się z nią obchodzić.

Wynaleziona w latach 60., piłka gimnastyczna to skuteczny sposób, aby poprawić wytrzymałość brzucha, postawę i elastyczność, a w połączeniu z obciążeniami, ten prosty sprzęt może zapewnić  świetny trening całego ciała.

Istnieje niezliczona ilość ćwiczeń, które można wykonać przy wykorzystaniu piłki, a poniżej prezentujemy tylko 3 z nich.

1. Niby proste, a jednak wymagające brzuszki

brzuszki_z_pilka_reebok

To standardowy, ale skuteczny sposób na aktywizację mięśni brzucha i tułowia. W przeciwieństwie do brzuszków wykonywanych na płaskim podłożu, użycie piłki aktywuje więcej mięśni, które pracują znacznie ciężej, aby utrzymać równowagę na niestabilnej piłce. Ponadto ćwiczenia na piłce są dużo bardziej komfortowe dla dolnej części pleców.

Pamiętaj, aby przy wyborze piłki gimnastycznej przestrzegać "zasady 90 stopni". Obie stopy powinny być osadzone na podłodze, a kolana umieszczone nieco poniżej miednicy, aby zachować kąt prosty. Dzięki temu będziesz pewien, że wybrałeś odpowiedni rozmiar piłki do Twojego wzrostu.

2. Pompka z wyrzutem nóg

pompka_z_wyrzutem_nog_reebok


Ułóż ręce i ramiona jak do standardowych pompek. Piłkę umieść na wysokości goleni, utrzymuj stopę flex. Jeśli jesteś początkujący, możesz umieścić piłkę pod udami.

Trzymaj tułów prosto, a brzuch i pośladki napięte. Ugnij łokcie i opuść klatkę piersiową do podłogi. Podnosząc się, podnieś jedną nogę, utrzymując napięty mięsień pośladkowy. Powtórz powyższe ćwiczenie także na drugą nogę, a całą sekwencję nie mniej niż 8-12 razy. Możesz także zrezygnować z pompek na rzecz planków, podpierając się palcami nóg o piłkę.

3. Jedno ćwiczenie, wiele możliwości, czyli squat na jedną nogę.

Squat_na_jedna_noge.jpg

Jak wspominaliśmy na początku, dodając obciążenie do ćwiczeń na piłce gimnastycznej, podniesiesz poziom intensywności treningu. Wystarczy, że – wykonując przysiad z jedną nogą na piłce – przytrzymasz hantle w ręku.

Jeśli nie czujesz się na siłach, zrezygnuj z hantli. Utrzymuj ręce wyprostowane i wykonuj squaty. Upewnij się, że kolano nogi znajdującej się na podłodze nie wychodzi poza linię palców. Wykonaj 8-12 powtórzeń na każdą nogę.

Pilka_reebokFit Ball, czyli trening z piłka gimnastyczną staje się coraz bardziej popularny w wielu klubach ftness. Cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze względu swój zabawowy charakter. Na piłce można wykonywać  zarówno zaawansowany trening, jak i świetnie sprawdzi się w relaksacji i ćwiczeniach rehabilitacyjnych. Można się na niej turlać, siedzieć, podskakiwać - poprawia humor, wzmacniając i modelując całe ciało. To świetna opcja dla każdego!

Pierwszy dzień wiosny oficjalnie za nami, a coraz cieplejsza temperatura na zewnątrz oznacza, że lato zbliża się wielkimi krokami. To już najwyższy czas, by pomyśleć o treningu, aby zbudować wymarzoną sylwetkę. Czy jednak sama aktywność fizyczna rozwiąże problem? Odpowiedź jest prosta: nie – dieta to nawet 90 proc. sukcesu na drodze do szczupłej sylwetki. Dlaczego czasem tak trudno zrzucić zbędne kilogramy, które mimo katorżniczych treningów nie znikają? Zastanówmy się, czy wszystkie aspekty walki o szczupłą sylwetkę zostały spełnione.

Po pierwsze: stretching nie tylko po treningu. Kiedy praca wymaga spędzania większości czasu w pozycji siedzącej, pojawiają się problemy nie tylko z nadmiernymi kilogramami, ale i z bólami głowy, pleców i barków. Stres, którego doświadczamy, nieświadomie powoduje zwiększenie napięcia mięśniowego, co następnie odczuwamy jako zmęczenie i szeroko pojęty dyskomfort. Ciało człowieka jest zbudowane z pojedynczych  organów, mięśni i kości, jednak tym, co łączy wszystkie te struktury jest mocna błona łącznotkankowa, czyli powięź. Wszystkie mięśnie pracują wspólnie, jak wielka machina, która działa sprawnie, dopóki posiada elastyczną powięź. Nie bez kozery angielski rzeczownik ‘to stretch’ – „rozciągać” , od którego swą nazwę wziął stretching, wiążemy z rozciąganiem, wydłużaniem, elastycznością. Im bardziej rozciągnięty (wydłużony) mięsień, tym szybsze usuwanie produktów przemiany materii, lepsze ukrwienie i odżywienie mięśni. I po raz kolejny – jeśli nie poświęcimy czasu na regenerację – do której pierwszym krokiem jest stretching - o zgubieniu zbędnych kilogramów możemy tylko pomarzyć. Do stretchingu idealnie nadają się taśmy, z pomocą których można wykonywać wiele rozciągnięć i mobilizacji w pozycjach ciała odpowiednich dla osób w każdym wieku, nawet dla osób starszych.

taśma ReebokPo drugie: alkoholowi mówimy stanowcze „nie”.  Alkoholowe trunki wpływają na produkcję insuliny, która blokuje zdolność do  spalania tkanki tłuszczowej. Po kilku piwkach wypitych przed snem „dla relaksu”, nasza gospodarka hormonalna zostaje zaburzona, w efekcie czego nie będziemy spali prawdziwym snem, a nasz organizm nie zregeneruje się.

Po trzecie: sen naszym sprzymierzeńcem. Po długim, stresującym dniu spędzonym w pracy, a po niej na zakupach, w odwiedzinach, biegając tam i z powrotem, przychodzi wreszcie moment, kiedy kładziemy się w łóżku z laptopem na kolanach z myślą „przejrzenia Facebooka”  lub – w ramach relaksu – pooglądania jakiegoś filmu. Nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele zła wyrządzamy sami sobie. Niebieskie światło, które emitują urządzenia elektroniczne jest niczym innym jak kolejnym stresorem dla naszego mózgu, który myśli: „przecież jest dzień!”. W efekcie tego zakłócona zostaje produkcja melatoniny, kortyzolu i insuliny oraz neuroprzekaźników. Oszukany w ten sposób mózg nie relaksuje się, a niezrelaksowany umysł i ciało oznaczają, że wskaźnik na wadze ani drgnie.

stretching

Pamiętając o tych i pozostałych aspektach walki oraz uprawiając regularnie wysiłek fizyczny, zbliżające się wielkimi krokami lato powitamy z dumą i radością, a nie skrępowaniem czy wstydem.

Zima sprzyja braku motywacji – to stwierdzenie chyba każdemu z nas jest bliskie. Ciężki dzień w pracy, a stertę dokumentów musisz jeszcze zabrać ze sobą do domu. Nie miałeś czasu, by zjeść cokolwiek, nie wspominając już o posiłku pełnowartościowym. Masz jeszcze do odebrania dzieci ze szkoły, po drodze zrobisz zakupy, a wieczorem może pójdziesz na siłownię. Okazuje się jednak, że korki na drogach pochłonęły cały Twój zapas cierpliwości, a szarość za oknem – entuzjazm. W efekcie rezygnujesz z treningu, a wieczór spędzasz na kanapie z kawałkiem pizzy w ręku.  Nie musisz wchodzić na wagę by zauważyć, że przez zimę przybyło Ci tkanki tłuszczowej, a to dlatego, że było zbyt zimno, by trenować na zewnątrz czy zbyt ciemno i ponuro, by wyłuskać choć odrobinę energii na ćwiczenia w domu. Spadek motywacji zdarza się nawet najlepszym, ale jest kilka trików, które można zrobić, by wrócić na właściwy tor treningowy.

 Motywacja_dzięki_Reebok

Reguła dziesięciu minut

Czas jest dziś najcenniejszym towarem, który ciężko nabyć w codziennym zgiełku. Ale w ciągu dnia jest aż 1440 minut na to, by wygospodarować tylko 10 z nich na trening. Badania wykazały, że już po dziesięciu minutach ćwiczeń poprawia się nastrój. Ponadto przerwa w trakcie 10-minutowego treningu jest mało prawdopodobna. Zanim się więc zorientujesz, minie już 30 minut ćwiczeń, a to, czego potrzebujesz do pełni szczęścia, to jeszcze dodatkowe 20 minut. Wreszcie po godzinie ćwiczeń czujesz się zmęczony, ale zadowolony. Trening bowiem to klucz do rozładowania nagromadzonych emocji i napięć oraz osiągnięcia uczucia szczęścia.

Wskocz w dres

Po powrocie z pracy ubierz strój sportowy, który zwykle nosisz na treningi. To wyśle sygnał do Twojego mózgu, że czynnością, którą wykonasz w następnej kolejności, będzie właśnie trening. Znacznie trudniej Ci będzie z niego zrezygnować wiedząc, że jesteś już w pełni wyposażony i gotowy do wyjścia do klubu fitness czy na siłownię.

Przenieś aktywność fizyczną do Twojego codziennego życia

Jeśli nie jesteś w stanie poświęcić swojego ulubionego serialu telewizyjnego, by wykonać trening, ćwicz jednocześnie go oglądając. Przenieś rower czy bieżnię przed ekran, a upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu. Unikniesz także podjadania przekąsek, po które zapewne sięgnąłbyś, siedząc biernie na kanapie.

Reebok_cwiczenia_w_domu

Niezależnie od obranej strategii, spróbuj wdrożyć ją tak szybko, jak to możliwe. Twój organizm już po trzech dniach przyzwyczai się do ćwiczeń i niemal zacznie „wołać” o kolejne treningi. Regularna aktywność fizyczna to klucz do powrotu do formy sprzed zimy i świetny sposób na to, by już teraz pomyśleć o zbliżającym się lecie.

Podkategorie

Jeśli chcesz schudnąć i poprawić kondycję fizyczną nie musisz chodzić na słownię. Trening w domu na maszynach cardio, takich jak bieżnia elektryczna, wioślarz, stepper, rower stacjonarny czy orbitrek, powoduje najszybsze spalanie tkanki tłuszczowej. W tej kategorii znajdziesz urządzenia fitness do ćwiczeń marek Reebok Fitness, Body Sculpture i Body Style. To najlepszy sprzęt do siłowni domowej, na który dajemy nawet 4-letnią gwarancję! 

Najnowsze rozwiązania technologiczne np. w orbitrekach - sensory odbioru pulsu, komputer z motywującymi programami treningowymi, system hamowania EMS, koło zamachowe o wadze 27 kg - gwarantują komfortowy, bezpieczny i efektywny trening w warunach domowych.

CECHY KTÓRE CHARAKTERYZUJĄ MARKĘ
REEBOK FITNESS

info@twojreebok.pl

TwójReebok.pl
Bacha Sport - autoryzowany główny dystrybutor Reebok Fitness na terenie Polski

Kozielska 439, 44-164 Gliwice

tel. 32 302 97 19

fax 32 302 97 17


TOP