Gwarancja na akcesoria i sprzęt sportowy marki Reebok Fitness przeznaczony do użytku domowego oraz light commercial:
- akcesoria fitness są objęte gwarancją: 12 miesięcy od daty zakupu
- sprzęt fitness (poza serią Titanium) jest objęty gwarancją: 24 miesiące od daty zakupu
- sprzęt fitness z serii Titanium jest objęty gwaranacją:
- 24 miesiące od daty zakupy na sprzęt do użytku domowego
- 12 miesięcy od daty zakupy na sprzęt do użytku light commercial (pół-komercyjny)
- 24 miesiące od daty zakupy na sprzęt do użytku domowego
- wady powstałe na wskutek użytkowania
- niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu
- nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
- brak konserwacji użytkownika
- nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
- uszkodzenia na wskutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne
Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:
1. Serwisowanie sprzętu
2. Konserwacja sprzętu
3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją
4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru
Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 270 16 15.