Gwarancja na akcesoria i sprzęt sportowy marki Reebok Fitness przeznaczony do użytku domowego oraz light commercial:

  • akcesoria fitness są objęte gwarancją: 12 miesięcy od daty zakupu

  • sprzęt fitness (poza serią Titanium) jest objęty gwarancją: 24 miesiące od daty zakupu

  • sprzęt fitness z serii Titanium jest objęty gwaranacją:

      • 24 miesiące od daty zakupy na sprzęt do użytku domowego

      • 12 miesięcy od daty zakupy na sprzęt do użytku light commercial (pół-komercyjny)
Co pokrywa gwarancja?

Gwarancja pokrywa wszelkie wady fabryczne, które są należycie usuwane potem przez serwis Reebok Fitness. 
Nie pokrywa jednak:
  • wady powstałe na wskutek użytkowania
  • niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu
  • nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
  • brak konserwacji użytkownika
  • nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
  • uszkodzenia na wskutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)

Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne
 
1. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z obowiązujacym prawem. 
 
2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on służył, jako dowód zakupu. Przy okazji pierwszej naprawy zostanie podbita karta gwarancyjna.
 
3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach, tel.: 032 270 16 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.
 
4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostana inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).
 
5. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie.
 
6. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)

Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:

1. Serwisowanie sprzętu

2. Konserwacja sprzętu

3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją

4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru

Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 270 16 15.

 

LET YOUR CUSTOMER TALK
ABOUT YOUR SHOP


Bacha Sport - autoryzowany główny dystrybutor Reebok Fitness na terenie Polski

Kozielska 439, 44-164 Gliwice

tel. 32 302 97 19

 

Zajmujemy się sprzedażą sprzętu fitness. Prosimy nie kontaktować się w sprawie reklamacji obuwia i tekstyliów - tym zajmują się inne sklepy.


TOP