Gwarancja na akcesoria i sprzęt sportowy marki Reebok Fitness przeznaczony do użytku domowego oraz light commercial:
- akcesoria fitness są objęte gwarancją: 12 miesięcy od daty zakupu
- sprzęt fitness (poza serią Titanium) jest objęty gwarancją: 24 miesiące od daty zakupu
- sprzęt fitness z serii Titanium jest objęty gwaranacją:
- 24 miesiące od daty zakupy na sprzęt do użytku domowego
- 12 miesięcy od daty zakupy na sprzęt do użytku light commercial (pół-komercyjny)
- 24 miesiące od daty zakupy na sprzęt do użytku domowego
Co pokrywa gwarancja?
Gwarancja pokrywa wszelkie wady fabryczne, które są należycie usuwane potem przez serwis Reebok Fitness.
Nie pokrywa jednak:
- wady powstałe na wskutek użytkowania
- niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu
- nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
- brak konserwacji użytkownika
- nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
- uszkodzenia na wskutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne
1. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z obowiązujacym prawem.
2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on służył, jako dowód zakupu. Przy okazji pierwszej naprawy zostanie podbita karta gwarancyjna.
3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach, tel.: 032 270 16 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.
4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostana inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).
5. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie.
6. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)
Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:
1. Serwisowanie sprzętu
2. Konserwacja sprzętu
3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją
4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru
Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 270 16 15.